poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zbiór tekstów o Elvisie + wasze wyszukiwania


Żałuje, że nie udało mi się nic napisać tutaj równo w urodziny Elvisa. Cztery dni spóźnienia to dość dużo, ale... lepiej późno niż wcale. Widzę, że inni nie próżnowali - wyszukiwania powaliły mnie na łopatki. 


czy Elvis był wcięty na Aloha


Z tego co mi wiadomo to nie, ale rozumiem, że osoba nie mająca styczności z zarejestrowanymi koncertami Elvisa nie jest świadoma jego ,,osobowości scenicznej". Odsyłam zatem do źródeł: 



dziewczyny Elvisa

Proszę bardzo, odsyłam do wcześniejszych wpisów (wow, 2012!) :


związek Elvisa i Priscilli 
Także zapraszam: 
Część I:Klik
Część II:Klik
Część III: Klik


czy Priscilla miała operacje plastyczne 
Myślę, że ten obrazek będzie pomocny:




Od początku założenia bloga Elvis pojawił się w 11 tekstach. Jeśli je jakimś cudem przegapiliście to tu macie pomoc:


Elvis na blogu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...